40 Jarige Jubileum

H.S.V. de Gaard viert 40 jarig jubileum.
Afgelopen zaterdag 1 november bestond hengelsportvereniging H.S.V. de Gaard maar liefst veertig jaar!
Om dit jubileum te vieren was er een feest georganiseerd in Café de Sjoester voor leden van de visclub.

Op de jubileumavond zijn verschillende jubilarissen eens goed in het zonnetje gezet. Voorzitter Frans Vencken vierde zijn 40 jarig jubileum. Frans is al vanaf de oprichting van H.S.V. de Gaard lid en heeft in het jaar van de oprichting het voorzitterschap op zich genomen. Daarnaast is Frans ook voorzitter van aquarium, terrarium en vijververeniging Borneo en heeft nog tal van andere vrijwilligerstaken vervuld.

Tijdens het jubileumfeest is Frans gehuldigd en heeft van de burgemeester van Sittard-Geleen een Koninklijke onderscheiding, in de orde van Oranje-Nassau, opgespeld gekregen. Dit heeft de avond natuurlijk een extra feestelijk tintje gegeven!

Onder de aanwezigen waren nog een aantal jubilarissen namelijk: Manfred Tillmanns, Jo Velraeds, Jan Kerens, Frits van Beek, Thei Willems, Jan Dohmen en Ronald Bakker. Al onze jubilarissen zijn gehuldigd met een oorkonde en een mooie bos bloemen. Daarna was er een gezellig samenzijn met een hapje, wat drankjes en werden de grootste visvangsten nog eens herbeleefd.

Klik hier voor de foto's!