Over ons

Hengelsportvereniging "De Gaard", is de visclub voor mensen uit Born en omstreken! Kom ook genieten van ons prachtig viswater en de mooie omgeving. Onze vereniging is opgericht op 28 november 1974 met als doel: de bevordering en stimulering van de hengelsport, het opkomen voor de belangen van de hengelsport en de  bescherming en verbetering van de visstand.

Ons viswater is gelegen aan het voormalige gemeentehuis te Born. Aan de 2 zijden die zichtbaar zijn vanaf de parkeerplaats en de markt kan men vissen.

De gracht mag men alleen bevissen met een vergunning van H.S.V. de Gaard en de vispas. Dit is dan meteen de pas voor vele wateren in Nederland. Welke dat zijn kun je altijd nalezen op de website van Sportvisserij Nederland

Voor de jeugd tot 14 jaar is alleen een jeugdvergunning van de vereniging voldoende, deze is gratis te downloaden op onze website.
Klik hier voor onze privacy statement.