Automatische Incasso Formulier

Voor de vissers is het elk jaar weer hetzelfde liedje, in December begint het al weer te kriebelen om de vispas voor volgend jaar aan te schaffen. Er moet betaald worden voor de vispas en dan kan in januari de hengel weer het water in! Om dit iets gemakkelijk te maken voor de visser en voor ons als vereniging bieden wij onze leden de mogelijkheid om via automatische incasso te betalen. Elk jaar in December word de contributie afgeschreven en ontvangt u in December of Januari uw vispas!

Download hieronder het Automatische Incasso formulier voor een automatische Jaarlijkse betaling voor de vispas via H.S.V. de Gaard Born. Wanneer u het formulier heeft ingevuld kunt u deze ingevuld afleveren bij onze penningmeester. Het adres staat op het formulier van de automatische incasso.
U kunt de automatische incasso desgewenst stopzetten door contact met ons op te nemen.