Kriebels om te vissen in 2021?

Maandag, 1 februari 2021

Heeft u ook al kriebels om te gaan vissen in 2021? Lees hier waar u op moet letten!

Wilt u gaan vissen in 2021? Let op dat u de volgende zaken mee neemt naar de waterkant:

- Vispas 2021 (hier verkrijgbaar)
- Gracht vergunning 2021 (hier gratis verkrijgbaar, enkel noodzakelijk op het viswater aan de Bornermarkt in Born)
- Gezamenlijke lijst van Nederlandse VISwateren 2019-2020-2021 + aanvulling (verkrijgbaar via uw vereniging) of de App voor op uw telefoon of tablet (VISplanner van Sportvisserij Nederland) Meer info hier.
- Het kan voorkomen dat het gesloten tijd is om op een bepaald soort te vissen, het beste controleert u dit hier voordat u gaat vissen..

Verder is het handig om het volgende ook mee te nemen:
- Stoeltje
- Hengel
- Koffertje met vis spullen (hakensteker, haakjes, tangetje, lijn, dobber)
- Voer
- Lokvoer
- Schepnet
- Zonnebrand
- Iets te drinken of te eten

Mocht u of uw kind/ kleinkind niet weten hoe te beginnen met vissen? Neem gerust contact op met onze vereniging, wij organiseren namelijk elk jaar een jeugd viscursus en diverse wedstrijden voor de jeugd waarbij ook ouders nog kneepjes van het vissen kunnen leren!